mandag 8. juni 2009

sprettball

Heisann og hoppsann igjen...
Jeg spretter fremdeles rundt halve dagen og stortrives egentlig med det. Vi er mange turer i skogen og der leker vi med pinner, snuser og undersøker hvem som har gått der før.
I går var en dag med masse lek og morro. Jeg har faktisk begynt å bli litt lydig også. Jeg går rimelig greit i bånd, jeg har begynt innlæring av "på plass" og jeg klarer slippe det jeg har i munnen når fostermor sier "takk". Da klarer jeg faktisk og sitte og vente på at leken skal kastes. Jeg er så innmari glad i å løpe etter leker og pinner;-)
Fremdeles er jeg litt "stressa" og følger fostermor absolutt over alt. Men jeg har mine lysglimt der jeg faktisk kan ligge litt i ro på teppet. Dette gjelder kun om hun ikke går på kjøkkenet og på badet. Da må jeg være med.
Matvrak kaller de meg også. Bare fordi jeg prøver hva som helst for å få mer mat. Jeg sluker maten på 1-2-3. Ikke mye tid til å nyte maten, men dette lærer jeg vel på sikt når jeg innser at jeg faktisk får mat hver dag nå:-)
Bilkjøring er fremdeles en liten prøvelse for fostermor. Jeg leker sprettball inni bilen også. Helst skal jeg sitte på fanget mens fostermor kjører. Hun prøver å fortelle at dette IKKE lar seg gjøre, men jeg tror jeg er litt døv på det øret. Evt uten forbindelse akkurat da;-) I går fikk jeg faktisk sitte på fanget når vi kjørte hjem fra blomsterbutikken. Da var det fosterfar som kjørte. Hehe eneste grunnen var at jeg ikke fikk spise alle de nye plantene til fostemor.
Det var litt kjedelig når vi kom hjem, for da skulle disse menneskene plante. Det var utrolig vanskelig å få dem til å leke med meg samtidig. Jeg måtte pent vente til de var ferdig. Hørt på makan?
Nå skal jeg på besøk til fosterbestefar en liten tur. Det er en liten bursdagsfeiring der. I morgen skal jeg og fostermor på dressurkurs igjen. Skal bli spennende å se om hun oppfører seg og kan vise at vi har lært litt;-)
Ha en strålende dag videre;-)
Rikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar