fredag 12. juni 2009

snart helg

nå er det jammen helg igjen... da blir det selskap av disse menneskene heeeele dagen... Det er så kjekt, for da kan jeg hoppe og sprette på dem enda mer...
fostermor driver og hinter om at det ser ut som hun har en kattunge som er leken. Jeg tror hun refererer til alle kloremerkene jeg klarer å lage på henne når jeg får disse "sprettballfaktene". Jaja, det går nok over, hun blir vel vant med det tenker jeg. Skjønt det virker som om hun har planer om at jeg skal slutte. Jeg blir bare så utrolig ivrig når jeg er i lekemodus (noe jeg egentlig er hele tiden hehe)
Ellers så påstår disse menneskene at jeg har vokst litt. De har ikke fremlagt noe form for bevis, så jeg er fremdeles ikke overbevist. De får heller finne frem målbåndet og gjøre noen forsøk.
På onsdag skulle disse menneskene på konsert. "fnys" skjønner ikke helt hva som er så stort med han derre Bruce når de heller kan være med meg. Men de gikk de. Bestefosterfar skulle få gleden av å passe meg. Jeg tror han gledet seg innmari, og det skjønner jeg jo godt, jeg er jo rasende festlig å være med. Jeg liker egentlig godt å være hos fosterbestefar også, for han sitter hele tiden og klapper på meg og forteller meg hvor fin jeg er;-) Alle damer er vel begeistret for slik oppmerksomhet vel....
Disse menneskene hadde glemt å fortelle bestefosterfar at det ikke er helt lett å spise mat i fred med meg i nærheten. Jeg blir helt tullerusk jeg når jeg lukter mat. Han hadde egentlig planer om å spise kveldsmaten sin forran tv der det var fotballkamp, hehe men han måtte nok revurdere den ja;-) Når endelig den fotballkampen var ferdig så fikk jeg meg en tur. Ute traff jeg en kjekk ungdom, og jeg ville sitte på fanget. Jeg glemte visst spørre om lov, men det gikk greit. Bestefosterfar mistet visst både munn og mæle hehe, men jeg er jo så sjarmerende at det ble jo egentlig bare morsomt!
Ellers så driver vi og øver litt å at jeg skal sitte og ligge i mer enn 3 sek av gangen. Det er ikke helt lett for meg, jeg har som sagt lopper i blodet, men jeg prøver så godt jeg kan. Øvelse gjør mester sies det.
Jeg får også leke myyyye i løpet av dagen. Jeg blir ikke lei av å løpe etter pinner eller leker. Og jeg har blitt en reser til å prate. Jeg prater og prater når vi leker og lager masse lyder. Spesielt når vi leker drakamp, for det er så innmari artig.
Nå skal vi gå oss en god tur i skogen før fostermor må gå på jobb en liten tur.
Forresten så fikk jeg en ny god deilig madrass i buret mitt i går. Jeg har funnet ut at det er litt kjekt å sove inni der av og til. Døren til buret står helt åpen så jeg velger selv om og når jeg vil inn der. Innimellom får jeg litt snop også når jeg er der, så foreløpig så er det helt ok der.
Ha en fin dag videre alle sammen
Rikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar