fredag 12. juni 2009

noen bilder fra morgenturen i skogen i dag

Hadde dessverre ikke med meg det vanlige kameraet, og mob bildene er litt dårlig kvalitet på. Men dere skjønner jo hva det er bilde av forhåpentligvis;-)

Lille linselusa... her kan dere vel få intrykk av at jeg er en rolig og bedagelig anlagt hund vel?? Se hvor fint jeg ligger i ro...
Jeg fant, jeg fant.... enda ett tre! Jeg er litt sprø etter pinner og trær. I skogen så er det ganske mange å finne, så jeg elsker å gå i skogen...

men det er litt problemer med disse trærne. De er litt vanskelige å håndtere. Jeg prøver etter beste evne å bære dem med meg, men det går ikke alltid bra...

Ikke engang "avbarking" hjalp for å få bært det med meg...

Etter all denne aktiviteten så er det på tide å lete etter vann å drikke. Heldigvis er der mye av det i skogen, så jeg slipper å tørste...





God helg;-)
Rikke

2 kommentarer:

  1. Hei Rikke-vofsen!
    Du husker helt sikkert meg! Jeg husker i hvert fall deg, for du var her og pratet med meg 2. pinsedag! Jeg er en av sponsorene dine som hjalp til med den litt store dyrlegeregningen din, og det var fryktelig gøy å se deg, at du var full av liv og tillit. Din forrige fostermor Hilde var så grei at hun ga meg link til bloggen din, slik at jeg kan få følge med deg og beundre deg. Siden det ser ut til at det er flott kjemi mellom deg og ”fosterfamilien” din på Askøy håper jeg at det i det neste blogginnlegget ditt skal stå ”familien” uten ”foster” foran! Klart at du hører hjemme for ever hos disse kjekke folkene! Jeg (og familien min) har hatt Schäferhunder i mye over 30 år, nå er det 8 år gamle Perrex som bor her. Han er også omplasseringshund med en litt uryddig fortid, men ikke så dramatisk som din. Gleder meg til å følge med på hvordan det går med deg, både hjemme og på skolen hos flinke Lill-Ann. Og så er jeg fryktelig glad for at du ble frisk og fikk en ny start!!
    Stor kos fra Randi og Perrex på Tertnes
    rmyrholt@online.no

    SvarSlett
  2. my husband has had 3 shepherds, and my sister has had 2. Wonderful and very smart dogs, yours is beautiful!

    SvarSlett