torsdag 4. november 2010

God morgen

Resultatene fra allergitesten har kommet tilbake... de var negative. Altså er jeg ikke allergisk. Blodprøven var ganske dekkende, så den tok både "inne- og ute allergener". Så da er jeg ikke allergisk. Mamsen er ganske fornøyd, for da har hun hatt rett i sine antakelser om at all kløing har med hormoner å gjøre. 1-0 til mamsen. Frk I, vår personlige trener, er også enig med mamsen. De har hele tiden skyldt på disse hormonene mine. De to siste gangene på tirsdagstrening har jeg visst vært helt korka. Pff, hørt sånt?? Tenk å snakke slikt om meg... Jeg er da alldeles ikke korka... mener jeg i alle fall!
Mamsen og papsen har endelig kommet hjem fra Roma. Jeg hadde meg et lite hotellopphold hos bestefar. Jeg tror faktisk jeg klarte å slite ham ut;-) Jeg klarte lure ham på tur hver dag, og hver dag var der masse å bråke på ute... Hunder, biler jeg kunne hoppe etter, skumle mennesker... og ikke minst fugler... Mamsen måtte innom Tax-Free'en og kjøpe litt juleaquevit, bare sånn tilfelle han hadde fått helt frynsete nerver... Jeg tror det går en liiiiten stund før han har lyst å passe meg... *flirer* jeg som er sååå grei.....
Jeg hadde det forresten ganske kult på hotell altså, jeg fikk kos hele dagen, prøvde sitte på fanget til bestefar mens han så fotballkamp. Akkurat det var visst ikke så populært, men jeg er så skjønn at jeg ble tilgitt med een gang... Jeg prøvde også hjelpe ham med hvert måltid, stakkars, så han skulle slippe bli alt for mett. Jeg er da omtenksom...??
Når mamsen kom hjem så hun at jeg har blitt skikkelig innbilt igjen, melk i alle puppene igjen. Vi ringte dr Dyregod, og fant ut vi skulle se det litt ann, før vi evt prøver mer Galastop (stopper melkeproduksjonen og "avbryter" svangerskap, det innbilte altså). Vi får se. Mamsen liker prøve slite meg heeelt ut, sånn at jeg "slipper kullet", men tror du ikke både hun og papsen ble godt forkjøt da?? De tålte visst ikke turen til Roma...
Jaja, men nå må jeg slite tak i mamsen, jeg vil ut en liten tur og så ønsker jeg litt frokost servert...

I går fikk jeg leke litt med ballen, mamsen var ikke i form til å gå tur, så jeg fikk en sånn "latmannslufting" i hagen her... Jeg elsker balllek, problemet er at det tar en stund før jeg girer ned igjen... men det var virkelig verdt det, få ut litt energi. Ellers har jeg bare lagt og slengt på sofaen med mamsen. Det er ganske deilig, bare ligge slappe av i armkroken til mor. Laaate oss heeele dagen;-)


 Her sitter jeg og venter på medisin.. Går fremdeles på antibiotika for kløen. Jeg eeelsker å ta medisin. Jeg elsker alt som kan spises, det sier mamsen.

 Veeeeldig klar for at den ballen skal kastes nå...

 Her går det unna ser dere... bånn gass og full pedal... ikke noe å bremse for i alle fall...
 Her stupes det fremover, skal frem, fort og gale og for enhver pris...

Ha en superfin dag alle sammen
Stor klem
Rikke

1 kommentar:

  1. Hu og hei Rikke.
    Godt du ikke er allergisk. Men de der hormonene er jo og no' dri.. Si til mamsen at du ikke gidder det der tullet mere med innbilt svangerskap og greier. Særlig siden du ikke har noen glede av det, verken før eller etter.
    Kanskje du burde få skrelt ut litt av den innmaten som er årsaken til det....
    Ellers så synes jeg at du er ganske så flink, når du elsker medisin... Det gjør ikke jeg. Ikke gir jeg labb når jeg får det heller.
    Men litt av de taxfrivarene bestefar fikk. - det kan jeg gi labb for... eller lanke kanskje.

    SvarSlett