onsdag 15. juli 2009

utrolig kul dag

hei alle sammen...

vet dere hva? I dag har jeg lekt masse med en annen hund.. og jeg var nesten ikke redd og bråkete i det hele tatt...

Mamsen fikk besøk av en venninne som hun ikke har sett på lenge. Hun hadde med seg naboen sin hund, og hun hadde ikke fått med seg at jeg har flyttet inn her. Så når mamsen åpnet døren så fløy jo jeg såklart ut døren. Og der sto der en nydelig Flatcoat Retriver gutt. Aaah jeg ble småforelska. Først måtte jeg jo såklart kjefte og smelle litt, men han var så skjønn at jeg ble fort stille. Mamsen trodde ikke sine egne øre. Tror dama var redd for at hun hadde blitt døv eller noe...

Vi hoppet og spratt og raste rundt hele hagen (som mamsen i dag mener er aaaaalt for stor). Det var litt kjedelig når Nico (som skjønne kompisen min heter) skulle slappe av litt. Jeg har ikke helt skjønt dette med å slappe av jeg. Jeg er ferdig ladet når jeg står opp om morgenen. Hm kanskje han ikke har like gode batterier som meg?

Og for å gjøre dagen enda bedre så kom matfar hjem med en ny Kong! En som flyter. Jeg fikk beskjed om å ikke ødelegge denne. Pffft bare fordi jeg har tygd istykker fire Kong alt... Det kan da ikke være mye på litt over en måned vel?

Matmor rakk å ta noen bilder av oss i dag også... Så her får dere to pene hunder å se på!







Rikke

2 kommentarer:

  1. Hei Rikke!
    Sååå gøy å se deg igjen! Og nå står det ”mamsen” og ”matmor” i stedet for ”fostermor” i bloggen din, gjett om jeg er glad for DET!! Du er så nydelig, ble helt sjalu på han der Nico-typen jeg! Nå er min matmor og jeg følgere på bloggen din, men hunden på bildet er ikke meg, men vakre Gizella som var samboer og bestevenn i mange år. Det var fryktelig for alle da hun døde for 1 ½ års tid siden, men heldigvis er min matmor hjemme på heltid nå, så jeg slipper å være så mye alene. Hehe, jeg har også et sånt bur! Der trives jeg godt hvis jeg ikke kan være med i bilen og må være alene en stund! Du må lære deg å ligge i buret vet du, så folk ikke skal le av deg med ørene stikkende ut mellom sprinklene! Jeg har forresten ett hengeøre, så da blir det bare ett øre som stikker ut! Og så får jeg alltid en fiskekake av matmor når hun kommer tilbake til meg. Det liker jeg enormt godt, for jeg er skrekkelig glad i absolutt alt som kan spises. Får håpe jeg ikke får altfor strenge blikk av dyrlegen når jeg skal inn til den årlige sjekken om et par uker. En godt voksen herre må da få lov til å være LITT korpulent?
    Håper du får et luksusfint hotellopphold! Fortsatt god sommer, gleder meg til å følge deg videre!
    Kos fra Perrex, matmor Randi hilser også!

    SvarSlett
  2. Hei Rikke! Jeg savner deg, og håper du har det bra! Nå har min matmor opprettet en blogg (i all beskjedenhet foreløpig), men hvis du går inn på http://hundeliv-randi.blogspot.com/ får du se hvor tøff jeg er!

    Kos fra Perrex

    SvarSlett